Google Down the Line!: Marat reportedly dating Russian pop singer, fans left flabbergasted


Monday, October 13, 2008

Marat reportedly dating Russian pop singer, fans left flabbergasted

Is Marat Safin really off the market? Apparently so.

The Russian press are reporting the former no. 1 is dating Nastya Osipova, a pop singer who he's known for less than a year.

O...M...G. Either she takes really awful photos or the camera isn't really to blame. Plus, her outfit is just horrific. I can safely say this is NOT the woman I would've pictured Marat dating.

And, why does it look like he's choking her in the last picture? None of this makes sense!



(image via Great Tennis Photos)

27 comments:

  1. Say it isn't so, Marat. Say it isn't so... :-(

    ReplyDelete
  2. OMG is right. In those photos, she looks like she's 40.
    And I'm about to use something that looks like that dress to clean my kitchen...I call them spare rags.

    ReplyDelete
  3. What's the worst, her dress or her boots ? o_O Definitely weird.. !

    ReplyDelete
  4. Do you remember the girls he was partying with while Aussie Open some years ago? Same thing.

    ReplyDelete
  5. wow. I'm blinded by the wrongness of it all...

    ReplyDelete
  6. eewww she looks soo..like she had too much botox done in the 1st pic.

    ReplyDelete
  7. love must really be blind!

    ReplyDelete
  8. Eww, WTF is up with her outfit! Atleast I can take comfort in knowing that hot guys like Marat give us ugly girls a chance. Although I don't think she quite belongs in the "ugly" category; she's more of a member of the "eww wtf is HE doing with HER" category.

    ReplyDelete
  9. I'm still in shock people...just in shock

    ReplyDelete
  10. She'll be gone in no time.

    Now getting to the meat of the matter (hee hee), him in the t-shirt and jeans, yes, yes for the love of all things right YES!!!!

    ReplyDelete
  11. he could've had anyone. and he chose her. wow.

    ReplyDelete
  12. I agree with you, Rich. She looks somewhat cheap and they are not a good pairing, at least physically.

    ReplyDelete
  13. Add this one:

    http://spletnik.ru/img/2008/10/bru/01-05/02/metel/20081002-ALM_6233.jpg

    She looks kinda cute.

    ReplyDelete
  14. She's supposedly only 24...yeah, sure. Maybe she's got some dirt on him. He does look like he's choking her in that third pic...

    ReplyDelete
  15. "Add this one: http://spletnik.ru/img/2008/10/bru/01-05/02/metel/20081002-ALM_6233.jpg
    She looks kinda cute."

    sure i guess if marat only had to look at her from the side. in fact, that could work for a whole 'lotta people!

    i'm still shocked...someone help!

    ReplyDelete
  16. This makes me really miss his ex, Dasha.

    On the other hand, I'm almost inclined not to worry at all because something about this just screams BOREDOM on his part. Who knows, though. Haha. We live in hope :P

    ReplyDelete
  17. What a weird lady. She really does look like 40. I saw the first pic before reading the headline and was thinking: Aw, he's dining with his momma. Oy...

    ReplyDelete
  18. "Aw, he's dining with his momma."

    - Sonja you're being too kind!

    ReplyDelete
  19. Maybe he just can't bear to date anyone as pretty as he is.

    This is one of those Radek Stepanek things I guess.

    ReplyDelete
  20. Some ppl look better in reality then on pics. Actually she doesn't look bad.

    ReplyDelete
  21. Somehow I just am not... threatened. lol

    ReplyDelete
  22. Marat,
    Darling; if you don't do something about your crappy taste in women- especially the skanky-lookin' ones, I'm going to set your baby sister on you.
    Yes, not a good idea.
    Because baby sister's always bring the one person you're guaranteed to listen to: your mother.
    Trust me, I would do that if it were my big brother on the line.
    Yours,
    R

    ReplyDelete
  23. I just wanna throw this one out there

    spletnik is owned by Dasha--- yes Marat's ex. Well, at least they're kind enough not to post those unflattering pictures.

    http://img122.imageshack.us/img122/2594/628381md9.jpg


    http://img122.imageshack.us/img122/3426/frol6661pp1ny9.jpg

    http://img122.imageshack.us/img122/1341/122116360559485x01pg5.jpg

    http://img527.imageshack.us/img527/4250/628401ee2.jpg

    http://img527.imageshack.us/img527/8159/628391of5.jpg

    http://img143.imageshack.us/img143/9193/628371ud1.jpg

    http://img78.imageshack.us/img78/3297/628531xu8.jpg

    ReplyDelete
  24. oh yeah all you perfect people in here,well I'm not atracted to her but she has nice dress-the floral one
    and NO Marat is not goin to choose you ...HA!!!

    ReplyDelete
  25. what's wrong with her?
    OMG..looks like my grandmother

    ReplyDelete
  26. It can't be true...i hope i'll wake up and this will be just a dream...she's so ..blonde.....too blonde....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...